lördag 29 november 2008

Vinterträdgården

6 kommentarer:

Joanna sa...

så särskilt mkt jag gillar de där översnöade växterna.
det skulle nog bli ett fint textilmönster också.

Sofie Violett sa...

joanna - ♥ ♥ ♥ Jag tänkte det! Skulle älska att ha det tryckt på en vägg hemma, en scarf eller en liten gardin.

amanda monceau sa...

en oerhörd sådan. kläder börjar införskaffas, hår är klippta. alla nöjda, alla glada.

Anonym sa...

Jag håller med Joanna. Det hade blivit ett urtjusigt mönster! Är spänd på att se det färdiga resultatet. Är det en kund som beställt verket eller gör du det bara för att det är kul? :P

Anonym sa...

Jag vill HA det där som tapet!!!

Sofie Violett sa...

den parisiska parken - Skönt att höra, det lät spännande!

boysen - Åh! Inga kunder här inte, högst privat! ;)

kajsa - Jag läste någonstans om en kvinnlig designer som när man beställde hennes tapeter så kom hon hem till köparen och målade dem på väggen själv. Det kanske vore nåt? Skulle jag lätt göra för Dig.