tisdag 4 november 2008

Kulturnatten 2008, affisch & program


(klicka för större)

Nu är affischen, se ovan, och programmen, se nedan, till Kulturnatten 2008 färdiga. Jag känner mig nöjd med resultatet, och hoppas att många besökare ska lockas att besöka evenemanget. Klicka gärna på bilderna, då de inte alls tar sig ut i förminskat format


(klicka för större)


(klicka för större)

The poster and programme for my towns nightly cultural event next week, is now done. I feel very satisfied with the result - but to view it properly, you should clickety click them

7 kommentarer:

Joanna sa...

ja jag blev i alla fall riktigt sugen.
och just när jag tittade på cellisten spelades det i bakgrunden här hemma hos mig ett känslostarkt cellosolo.
det blev en fin förstärkning till affischen.

Anonym sa...

Så sabla fint!

Sofie Violett sa...

Joanna - Han spelar en truddelutt från mig, bara för dig! ♥

Ida - Tack så jättemycket! Nu är den tydligen i tidningen och över hela stan också, känns nästan läskigt att gå ut!

Anonym sa...

Sa fint!

Anonym sa...

hej söta. du är sjukt talangfull, jag fullkomligt älskar dina bilder. om du blir något annat än konstnär på heltid kommer jag grina.

Sofie Violett sa...

mothersvea - Tack så mycket! Gillar din blogg, särskilt carnivaléfotona. Bor du i Italien?

vallmovild - Du motiverar mig till tusan bövlar. Ska se till att spara dina tårar i en framgångsask, och lyckotvätta mig i dem nästa vecka när jag har gruppvernissage. ♥ + ♥ = ♥♥

Anonym sa...

ÅH! Jag visste att det var dina! ♥ Jag har sett affischen någonstans och tänkte att den var så fin och att jag sett den någonstans förut. Nu vet jag vart.
Om jag inte redan bestämt att jag skulle gå på kulturnatten, så skulle jag bestämma mig efter att ha sett denna fina affisch!