måndag 17 november 2008

Vernissage - minus one


(klicka för större)


I helgen var det en liten vernissage, med bland annat några av mina tavlor. Tokigt nog missade jag tåget hem, från Borås, och försökte därför göra de cirka sex borttappade timmarna litet extra vernissage:iga: genom att dricka vin, litet överallt, och inte bygga på mitt kulturella kapital överhuvudtaget - för det är väl det man gör på uställningar? Hm.. ska omedelbart sluta bry mitt söta lilla huvud i detta, och börja skissa på en ny, stor tavla!

This weekend some of my drawings were showed at an exibition! Sadly, I missed my train from the university and spent about six hours drinking wine and doing some rather non-cultural things

3 kommentarer:

fröken lila sa...

haha, ja men du kan se det sáhär nämligen att du utökade dina vin-kunskaper och därmed ocksá ditt kulturella kapital. dessutom utökade du förmodligen samtidigt ditt sociala kapital, och det är ju ocksá viktigt, eller hur?

Anonym sa...

Jag var och tittade! Önskar jag hade sisådär 1200 kronor liggandes någonstans... Väldigt fina var de iaf, tyckte även mina kamrater som följde med.

Sofie Violett sa...

fröken lila - Haha! Vad jag utökade var min omkrets, med en himla massa ris och sås ;)

kusin Linnéa - Fy så rart! Jag kan väl ta och göra nån liten bild till dig någonting, kanske inte en fitta dock, är så himla trött på dem nu :/