tisdag 18 november 2008

A snowy work in progress ♥





9 kommentarer:

annika sa...

ser helt fantastiskt fint ut! Vad ska det bli? julkort?

Sofie Violett sa...

annika - Tack! Det betyder mycket att _du_ skriver det :) Varje individuell skiss är från samma papper, ska bli en tavla på ca 50x70 cm. Tecknar du dina egna julkort?

Joanna sa...

jag tog en paus i mitt eget ritande och första bilden får mig att ba typ liksom WAAAH!
eftersom jag själv sitter och färglägger bland annat två hjortar och några harpaltar.
kanske lägger jag ut den på bloggen sen den har lite lite med mode att göra.

i övrigt: sött vintertema, jag hoppas du demonstrerar tavlan när den är färdig.

Sofie Violett sa...

joanna - Är du allvarlig? Det är inte första gången detta händer! (våra typ identiska katter, liksom!) Great minds think alike, helt enkelt. Eller så har vi små gemensamhetstomtar på loftet. If you show me dina harpaltar, then I'll show you mina! Har du snö?

Anonym sa...

Det ser jattefint ut, du lagger val upp det fardiga resultatet sen ?:)

ninja hanna sa...

ååh! ren och skär skönhet fröken. hjorten är min favorit, men så är jag ju också en sån bambitjej med någonform av hjortkomplex.

Joanna sa...

jag visar dig mina harpaltar och vi har inte snö men väldigt hal is på trottoarerna har vi.

annika sa...

oh, härligt med en stor julbild. Jag.. gör jag julkort? vet inte. om jag gör så gör jag dem nog själv på ett eller annat sätt :)
Nu håller jag mest på att försöka hitta på en julkalender i bloggform (likt förra årets kramsnö.blogspot.com) det går sådär..

Anonym sa...

Så mysigt och klassiskt det ser ut. Ser fram emot att se det färdiga verket :) Fin blogg du har! Och tack för besöket :)