onsdag 5 november 2008

Remember remember the fourth of november

Stannade såklart uppe så gott som hela natten. Obama höll mig sällskap. Han följde klädkoden exemplariskt: t-shirt inköpt i Washington D.C. förra vintern, kofta från Noa Noa och Palins lånta vingar - de har klarat sig bra, med tanke på att det var rätt länge sedan hon föll ned nu.


Of course, I stayed up all night watching the elections. Obama kept me company. He followed the dresscode exemplary: I bought the t-shirt for him in Washington D.C. last winter, cardigan from Noa Noa and Palins borrowed feathers - which seem to age with grace, considering the fact that it's been some time now since she fell down.

4 kommentarer:

Joanna sa...

exemplariskt klädd indeed.
den koftan är så vacker, riktigt typisk sån där 40-tals-kofta man kan hitta maläten på loppisar om man har tur.

och vingarna såg väldigt välbevarade ut, men det är väl för att de inte hann användas så mkt.

Anonym sa...

Tack för din jättefina kommentar angående min målning! Hm, ja det tog längre tid än vad man kan tänka sig att det tar. Det tog väl 1,5 timme ungefär. ^^ Lager på lager, vet du. Så du har testat? Du är SÅ duktig på din grej, det vet jag iallafall med säkerhet. :)

Åh, dina auktioner alltså... underbara som vanligt. Din garderob måste vara underbar.

ninja hanna sa...

så fint! var har du fått vingarna ifrån? jag känner att nästa plåtning för mig borde innehålla vingar..

Sofie Violett sa...

hanna - tack! jag köpte dem i en liten kitchbutik på söder i Stockholm, något kvarter från string café.