onsdag 11 februari 2009

till berörda parter




Jag har mått ganska konstigt (eller nej, inte konstigt, för jag känner mig själv relativt väl och prickar nästan precis in alla processer bakom hur jag mår och inte mår, så jag kanske snarare mår... förutsägbart) den senaste tiden, och min självbevarelsedrift säger mig att inte blogga. Känner mig hemskt osugen på bloggar, och internet överlag. Likgiltig, vaken hela tiden, aldrig hungrig. Känner mig däremot väldigt sugen på min officiella hemsida / portfolio som narcissus himself ska hjälpa mig att konstruera, den nya tavlan med en stor död val som motiv, diverse umgänge och min londonklänning, som synes ovan. Den ser ut som sötlakrits.


Bra rutet ang. bloggande: Therese - Moa - Lisa.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fram emot att fa se portfolion!

Sofie Violett sa...

motersvea - Oh ja! Det blir någon gång under 2009, förhoppningsvis förr än senare :) Jag svävar ännu i total ovetenskap över hur jag vill att den ska se ut. Din är hur fin som helst, med ballongerna, fåglarna och snön.

Moa - En magisk purt... sa...

Blogga! Please! Jag blir så ledsen i ögat annars. Annars blir det bara "dagens outfits" och hiss eller dissarna kvar. Jag står inte ut med det. Du är ju begåvad!

Sofie Violett sa...

woa - I will - I promise! Ny vecka - nya tag igen. Tack för att du kommer förbi och knackar mig på axeln. Behöver verkligen det.