måndag 7 september 2009

... and then they were twentyfour



Äntligen färdig! Eller åtminstone nästan. Omslaget till sjutummaren "Ingen så blå / Overklighetens folk" av Parker Lewis är färdigt, men själva tavlan kommer att få en bakgrund också.

Releasefesten för hans nya EP och sjutummaren hålls den 18 september på Pluto.



The cover for the vinylsingel "Ingen så blå / Overklighetens folk" by Parker Lewis, is finally finished! Hurray! Now, all I gotta do is paint a background and the actual painting will be a done deal.

6 kommentarer:

I.S sa...

Finnemang!

A sa...

detaljbilder jag vill ha detaljbilder. eller kan man göra så att man kan smyga omkring som man vill med förstoringsglas(som de har på ellos webbshop)? vill nära den där stora men vet inte om jag ågar.

Moa sa...

Otroligt snyggt, och otroligt ambitiöst!

Victoria Boysen sa...

Varför är alla blonda? finns det en tanke bakom det? Isåfall vill jag höra den :P

Och en annan sak. Är du själv nöjd? Jag tycker att du skall vara det. Man kan ställa många frågor kring bilden och det är äkta bonus.

Sofie Violett sa...

i.s. - Det må jag säga!

a - And detaljbilder you will have, my dear! <3 Jag brukar missbruka de där förstoringsglasen, så å det grövsta.

moa - Tack så mycket, Moa! <3

victoria - Jo, jag känner mig nöjd. Den är som sagt inte riktigt färdig ännu, jag tycker verkligen inte om när mina bilder har blanka bakgrunder. Måste fixas!

Blondheten har två orsaker. Eftersom de har så olika kläder och spridda ålderstecken så ville jag att pojkarna skulle ha någonting i sitt utseende som enade dem. Dessutom ville jag försöka anspela på det nordiska stereotypa utseendet.

Nathalie sa...

Herreminje. Du är så duktig att jag blir lite gråtmild.