måndag 13 april 2009

jag vill bara sitta här med benen i kors ...



... och varför vill jag det?

det är inte svårt att se:
för att du sitter bredvid förstås!

P.g.a. flytt, allmän misär och knackig ekonomi ska jag nu skiljas från några av mina darlings. Om du är intresserad kan du titta & bjuda (men tyvärr inte klämma) på dem här


Jag säljer bland annat flertalet ytterkläder: kappa, dräkt och kavajer; tjusiga vintageklänningar; sekelskiftesnattlinnen; skira blusar; skor, m.m. Auktionerna pågår till och med den 21 och 22 april.


Happy bidding!



4 kommentarer:

Joanna sa...

kära du jag befarar att du har blivit galen.
sälja allt detta vackra?!

hade vi varit samma storlek hade du fått mitt bankkort rakt av.
snyft snyft hoppas det ger dig de pengar de är värda.

Sofie Violett sa...

joanna - Ja! Galen är bara förnamnet. Sofie Skogstokig Violett, det är jag det.

Jag hoppas det också. Om du känner någon som vore intresserad, så skvallra gärna. <3 <3 <3

Pikadolly sa...

Vilken storlek är du kära fröken violett?

Sofie Violett sa...

pikadolly - Jag är stl.34-36. Men det är inte nödvändigtvis den storleken på kläderna jag säljer!