söndag 24 augusti 2008

for sale

Jag brukar lägga upp traderauktioner med jämna mellanrum, och om Du är intresserad av att lägga ett bud - så klicka här ! Denna gång blev det 26 stycken, mest vintage och dam, men även sådant som är nästan nytt, samt några herrplagg av mer exlusiva märken. Ett litet axplock:


Visit and put a bid on my pretty auctions ! Lots of both lovely vintage clothing for women, some new items, and also a couple of objects for the men with a more exclusive branding. Happy bidding!

8 kommentarer:

Anonym sa...

varför äpplet??

Sofie Violett sa...

Varför inte?

Anonym sa...

men varför just ett äpple?
Varför inte nåt annat eller varför nåt öht?

Sofie Violett sa...

Ja, ni har rätt. Jag insåg det inte då, men nu ser jag det klart. Jag borde ha tagit en mandarin.

Anonym sa...

Haha, töntiga kommentarer. Jag tycker det var jättefint med ett äpple, speciellt till bilden med den gröna kappan, det var nog äpplen som gjorde att jag tryckte mig in på den aktionen. Dina aktioner är hur som helst verkligen speciella och välgjorda.

Anonym sa...

Hej vackra flicka!
Din länk till förslaget på hur tvillingarnas mamma skulle se ut fungerade tyvärr inte. Synd, för jag var nyfiken!
Dock så står det ju ett par rader om mammans och pappans jobb och utseende i inlägget:

"Tvillingarnas mamma är en lång, mörk och stilig advokat som jobbar konstant, deras pappa är en blond och ljuv inredningsarkitekt som ofta blir misstagen för att vara flickornas storebror."

Pojkvänner och kompisar tar jag gärna emot förslag angående!

Anonym sa...

har vissa auktioner gått ut redan eller? hittar inte den gröne fine kappan!

Sofie Violett sa...

anonym - Tyvärr gick auktionen du frågar efter ut för ungefär en månad sedan, det är ett gammalt inlägg i bloggen. Men jag har lagt ut nya fina auktion, se dem här: http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=403228&listtype=0