onsdag 20 maj 2009

blue bird


Jag trodde aldrig dagen skulle komma när jag sitter och postar modebilder mitt i natten. Men precis som det fungerar med allting annat, there's no worth fighting the original evil. Så, mina utstyrslar inför juni, juli, augusti och förhoppningsvis en varm september är nu kompletta, sommaren kan få komma nu! - även om det här blåsandet och regnandet är mycket lämpligt ur studie- och konstnärlig synpunkt.

Hm... det känns som att mitt upp i det känslokaos som råder försöker jag proijicera mig själv som nån sorts skärgårdswilma (det gör väl i och för sig alla just nu...) med en släng av härligt strama och envisa Nicki Grant (jag har tittat mig fördärvad på Big Love (hm...?) den senaste tiden och yrar om Salt Lake City om nätterna) - uppenbara trygghetsfotöljer att sjunka ned i alltså. Så tyvärr Moa , ingen moi-meme moitie-klänning ännu, attans!

Annars då? Jag är helt trollbunden av denna grågås' färdigheter.



Bildkällor: Permanent Vacation Elaine ;  Cheap Monday SS09 Kostym Half Shorts, Vagabond Elise.

2 kommentarer:

Vic sa...

Svar: Ja, det är bra när man kan vara lite objektiv inför ens egen prestation annars lär man sig aldrig. Jag hade dock gillat att få konstruktiv kritik från någon kunnig som kan hjälpa mig på traven. :) Sen det med pixligheten. I know :S Hade det på förra loggan också och anledningen är (ingen dålig ursäkt nu) att jag inte har rätt verktyg till att göra en icke-pixlig header. Acrobat Reader, Paint och Windows Picture-grejs är ingen bra kombination. Har inte Illustrator på datorn. Störigt för jag vill inte ha det "smutsiga" där. Får kanske ragga hjälp av en polare..inte så bra på att be om hjälp bara :P Kram

Moa sa...

Hahaha! Skärgårdswilma och jag har aldrig riktigt hit it off sådär, men jag och Nicki Grant är sååå tajta. OCH! Snart hoppas jag att min hätta kommer som jag beställt från mennoniterna i USA. Fy tusan hakar vad ortodoxt det ska bli då! Hämta höräfsan (och bibelen)!

Det är aldrig för sent för moi-meme moitie! Eller Innocent World. I en bättre värld skulle jag vara stenrik och lägga mycket pengar på att på avstånd klä dig i frilly dresses. (för det hade varit helt sunt och inte.. osunt)
Kisses!