måndag 14 december 2009

jag har kanske nått höjden av självgodhet


Nu är den äntligen färdig. Min hemsida, min baby! Den byter kappan efter vinden, kan man säga.


Besök den gärna, och om du upptäcker errors eller buggar, så blir jag glad om du skriver en rad här till mig om det, samt vilken webbläsare du använde vid tillfället. Den är dock mycket finare om man har Flash installerat, och Internet Explorer kan vara det tråkigaste som finns. 


Off you go!Sofieviolett.se


My official homepage is finally up and runnin'. Check it out at → Sofieviolett.se, and if you're not happy with the current wintertime you can easily make the wind change. 

2 kommentarer:

Nina Lindgren sa...

men OH vad fint! grattis :)

toxi sa...

Förlåt sent svar, men din hemsida är verkligen jättevacker, och att den byter himmel och ljus är underbart. Gratulerar till att ha något som passar så himla bra ihop med dina bilder också. Jag tycker om när det är något litet som rör sig på en hemsida, men som inte tar över, och de där vandrande molnen är perfekta.

Jag hittar inga buggar just nu i alla fall. Såg bara fint ut.

All lycka med utställningen och att folk ska hänga på hemsidan som om det vore det nya café Cosmopolitan!